Advent of Code 2016 dzień 3

1 minut(y)

Advent of Code 2016 dzień 3. Mikołaj trafił do departamentu graficznego i potrzebuje Twojej pomocy ze sprawdzeniem specyfikacji trójkątów ;). Pomożesz?

Advent of Code 2016 dzień 2

2 minut(y)

Advent of Code 2016 dzień 2. Dzisiaj pomagamy Mikołajowi skorzystać z toalety w Kwaterze Głównej Króliczka Wielkanocnego. Dasz radę znaleźć prawdziwy kod?

Advent of Code 2016 dzień 1

2 minut(y)

Advent of Code 2016 czas zacząć. Jest to pierwszy z serii artykułów, które poświęcone będą zadaniom z AoC20016. Dzisiaj pomagamy Mikołajowi dotrzeć do Kwater...

Wyrażenia regularne w języku Java

16 minut(y)

Artykuł ten poświęcony jest wyrażeniom regularnym. Dowiesz się w nim czym są wyrażenia regularne, jak i kiedy ich używać. Poznasz klasy biblioteki standardow...

Test Driven Development na przykładzie

6 minut(y)

W tym artykule dowiesz się czym jest TDD (ang. Test-Driven Development). Poznasz wady i zalety takiego podejścia. Poznasz cykl „red – green – refactor” , któ...

Game of Life

3 minut(y)

Kolejny artykuł z serii „Strefy zadaniowej Samouczka”. Programowania najlepiej uczyć się rozwiązując konkretne problemy. Artykuł ten stawia przed Tobą właśni...

Testy jednostkowe z JUnit

10 minut(y)

Artykuł ten poświęcony jest tematyce testów jednostkowych. Po jego przeczytaniu dowiesz się czym są testy jednostkowe i dlaczego są one istotne. Poznasz pods...

Klasy wewnętrzne i anonimowe w języku Java

9 minut(y)

W artykule tym przeczytasz o klasach wewnętrznych i klasach anonimowych w Javie. Dowiesz się jak wyglądają, jakie mają ograniczenia oraz kiedy możemy ich uży...

Adnotacje w języku Java

8 minut(y)

W tym artykule przeczytasz o adnotacjach w języku Java. Poznasz różne zastosowania dla adnotacji. Postaram się wymienić te najbardziej użyteczne, najczęściej...

Typ wyliczeniowy w języku Java

6 minut(y)

W artykule tym przeczytasz o typie wyliczeniowym. Poznasz słowo kluczowe enum. Na koniec czeka na Ciebie zestaw zadań, w którym przećwiczysz wiedzę z tego ar...